Linux & Exchange....

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Neděle Červenec 18 22:34:13 CEST 1999

Ahoj,

prednedavnom tu bola diskusia o forwardovani posty na vnutorny Exchange...
Teraz som sa ja dostal k problemu 1 verejnej IP a viacerych roznych domen s
MX zaznamom na tuto IP a nutnostou forwardovania posty na 4 vnutorne
exchange servre. Prosim nepytajte sa ma preco, naozaj netusim... tak to
zakaznik chce ...

takze este raz, 1 verejna IP A, domeny ABC1, ABC2, ABC3, ABC4 s MX A. Na
vnutornej sieti s maskaradou 4 NT Exchange servre (?!! :). No malo by to
fungovat asi tak, ze ked pride posta na router (linux), podla domeny by sa
to malo preposlat take ake je k spracovaniu na jeden zo styroch Exchangov...
Da sa to so sendmailom vobec?

len tak na premyslanie, nieco podobne mi daju urcite spravit s POP3, HTTP a
FTP ...

S tym FTP este. Niekedy som robil s Raptorom, ktory mal pre ftp gateway...
Fungovalo to tak, ze clovek dal ako username
prihlasovacia_meno na IPstroja_s_ftp_servrom. Nepoznate nieco podobne na linux?

najde sa nejaky sendmail guru?

dik

rw