kernel - problem HDD (hda) driver

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červenec 19 09:32:49 CEST 1999

On 17 Jul 1999, Pavel Janik ml. wrote:

>    > Nevim, nevim, ale mit driver pro IDE disk jako modul, paklize se z
>    > takoveho disku ma bootovat je asi nesmysl, ne?

No pokud znamena nesmysl, ze to nebude fungovat (==bootovat z toho
disku) tak myslim, ze to nesmysl az tak byt nemusi. Dokonce ani IMHO ne
velky nesmysl. Viz. /usr/src/linux/Documentation/initrd.txt.
To by mohlo fungovat, ne? :)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_