help: Unable to open an initial console

Tomas Cernik cernik na nemcb.cz
Pondělí Červenec 19 12:10:46 CEST 1999

At 10:24 19.7.1999 , you wrote:

>Nemate nejakou chybu v /dev ? Zrejme by to chtelo nabootovat z diskety
>s fsck a proverit partisnu co se montuje jako /

Prave jsem to zkusil a vysledek je stale stejny.
Chyby tam byli tak jsem ho to nechal opravit a stejne to nejde.
Kdyz ten disk primontuju a kouku se na nej tak jsou v koren. adresari
nejaky hlavickovy soubory C a adresar lost+found, ve kterym je jak se zda
to co na tom disku bylo.
Predpokladam ze to uz se asi zachranit neda co ?
Nebo jeste existuje nejakej zpusob ? ;)
Dekuji
Tomas "Pavouk" Cernik
mailto:cernik na nemcb.cz