konfigurace Samby

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červenec 19 13:14:31 CEST 1999

On Fri, 16 Jul 1999, Jan Cervenka wrote:

> Dekuji, ze jste se mi ozval, ale muj problem neni v tom , ze nemuzu prihlasit win uzivatele ke
> "zdrojum",ale, snad jsem se nesrozumitelne vyjadril, aby mi samba overovala win klienty a "pustila" je
> do domeny.(jako to dela NT server)

Ja jsem tohle nejak resil, nakonec to doresil nejak kolega jelikoz
jsem na to prestal mit cas, ale mam pocit, ze PDC nakonfigurovat je trocha
magie. Chce to experimentovat, zkouset, dukldane precist vse co se k tomu
da najit na www.samba.org a zase experimentovat...

Nicmene mam poci, ze ten kod se asi dost meni. To je jedna vec a druha
ze Windowsy jsou dost nevypocitatelny OS, ktery si zapamatuje nektere
konfigurace a pak se jich dozaduje takze ono to experimentovani neni
az tak jednoduche.

Zajimave je, ze treba jsem cetl takove veci, ze je to pouzitelne s win95
klinety a ze s NT klinety jsou problemy. Me zkusenosti jsou presne opacne
(NT funguji perfektne, Win95 vubec..). Tezko neco poradit. Minimalne do te
doby nez bude DC kod v nejake stabilni verzi samby (zrejme 2.1?)

Kazdopadne rozbehnout se to da, ale nemali clovek prave stesti zabere to
dost casu.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_