kde sehnat Linux set 6CD

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Červenec 19 13:36:00 CEST 1999

Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:
> Kdysi jsem to kupovaval od APS (tusim www.aps-brno.cz). Akorat
> maji vse s 6tydennim zpozdenim (zrejme nechteji vyhazovat za air-
> mail postovne a nechavaji si to posilat lodi).

Je smutne mit takoveto spatne zkusenosti - take by se mi nelibila
6tydenni cekaci doba. Jenze realita neni jednoducha.

V prvni rade je potreba uvest na pravou miru zpusob dopravy: Neni
vyuzivana lodni doprava, ale skutecne letecka.

Jenze postovne z Ameriky do Ceske Republiky je velmi drahe a cesky
zakaznik neni prilis bohaty, aby byl ochoten platit kazdou zasilku
s celym postovnym, proto produkty byvaji objednavany po 30 az
50 kusech atd... Rekl bych, ze 6 tydnu je skoro horni hranice doby
dodavky. Kdybyste chtel treba RedHat 6.0, muzete ho mit okamzite.
Vse zavisi jen na poctu zakazniku a jak casto dane zbozi zakaznici
objednavaji. Pokud chcete nejaky produkt do tri dnu a nevadi vam
vyssi cena, tak vam nic nestoji v ceste.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science