SYM53C875 problem

Vladimir VAGON Kampik kampik na usa.net
Pondělí Červenec 19 14:38:13 CEST 1999

Dobry den,
mam nasledujici problem. Poridil jsem si MB T 440BX, ktery obsahuje
integrovany radic s cipem Symbios Logic SYM53C875.  Pokud zavedu ovladac
jako modul, tak to bootuje v pohode a vsechno slape tak jak ma. Avsak
zakompiluji ovladac do jadra (ovladac ncr53c8xx), tak mi pri bootovani nic
nenajde. Detecting SCSI :0 total a pote nasleduje kernel panic
nenamountovani root fs.
Snazil jsem se sdelit lilu, ze tam ten radic ma, ale bezuspesne.
Prosim o nakopnuti spravnym smerem. Pouzivam RH 6.0.

                                                S pozdravem Vlada