jak udelat aby cokoliv_i_preklep na domena.cz nebylo odmitnuto

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 19 15:16:35 CEST 1999

> Odesílatel: David Rohleder <davro na ics.muni.cz>

> Napada me treba:
>
> local_delivery:
>   driver = appendfile
>   group = mail
>   mode = 0660
>   mode_fail_narrower = false
>   file = ${if
>   exists{/var/spool/mail/${local_part}}{/usr/spool/mail/${local_part}}{/usr/spool/mail/unknown}}

No, to ale pak v adresari /usr/spool/exim/msglog zustane pro bezchybneho uzivatele viset soubor s obsahem:

1999-07-19 14:50:07 uzivatel na nekde.cz: local_delivery transport deferred: No such file or directory: creating lock file hitching post /usr/spool/mail/uzivatel.lock.nekde.cz.37931eff.00002952

Bylo poslano pres SMTP server eximu na nekde.cz,
a v adresari /usr/spool/exim/input zustane viset zprava a jeji hlavicka. Predpokladam, ze "unknown" v {/usr/spool/mail/unknown}} je schranka uzivatele, kam to ma prijit.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC