IDEA: Mozny zpusob, jak 'desifrovat' vetsinu M$ formatu (?) (LONG)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červenec 19 17:08:21 CEST 1999

On Mon, 19 Jul 1999, Honza Pazdziora wrote:

> Je tam samozrejme nekolik (spousta) problemu, jako napriklad, ze kdyz
> ladit) objevit okno na konzole, na ktere je potreba kliknout.
> A podobne chutovky.

to znam :). O neco zabavnejsi to je u driveru :-)
Kolega mi popisoval jak funguje jeden takovy tiskovy driver.
Problem je stejny: obcas ma nektere aplikace tendenci si moc povidat
a otevre si dialogove okno. Problem jedna  je, ze na ne nekdo musi
kliknout, problem dva - dialog se otevre na nepristupnem casti obrazovky
(pochopil jsem to tak, ze onen driver ma svuj privatni display) takze
i kdyz clovek sedi u pocitace, ten dialog neni videt.
Reseni vypada takto: program si monitoruje co se deje, okno najde
a zkusi odpovedet. Odpovedi si uchovava a tak pouze pri prvnim
setkani "klika do prostoru" nez trefi ten pravy buttonek
a pozdej to uz "umi" a tak to zvladne na prvni pokus.
U tisku z Wordu to pry vyzadovalo tak 6 pokusu na slepo, u
WordPerfectu 2. :-)))

To je fakt "jak od Microsoftu". Jenze jak to udelat jinak? :)
V posledni dobe se divim, ze to (Windows) vubec funguje a ze to nekdo
ma odvahu vubec pouzivat jako server. Nechapu, nechapu, nechapu ...

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_