pozor na update KDE

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 20 10:33:51 CEST 1999

On Sun, 18 Jul 1999, Karel Volejnik wrote:

> Právě jsem si updatoval (z updates.redhat.com, RH6.0) KDE. Kupodivu v
> updatovaných balících chybí (např.) můj oblíbený terminál kvt.
> Už to skoro přípomíná Service Packs neoblíbené firmy.

Je to malinko jinak. Kvt je odstraneno, protoze v nem byla objevena
bezpecnostni dira. Protoze, alespon pokud vim, zatim neni nahrada, tak tam
proste neni. Da se pouzit console, ale jeji podpora ISO-8859-2, je takova
nejaka, no rana beta.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.