Problem so StarOffice

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 20 10:40:20 CEST 1999

On Mon, 19 Jul 1999, Augusztin Frantisek wrote:

> Co moze byt chyba, ak sa mi nepodari nainstalovat SO 5.0.1 pod Linuxom. SO
> mam z CD Internet (asi cislo #33). Po rozbaleni suboru so_501 spustim setup
> a nic. Ziadna reakcia. Moze to byt tym, ze pouzivam kartu S3 Virge? Diky za
> pomoc.

Muze, pokud pro ni pouzivate Xserver S3, pokud pouzijete SVGA, tak by se
to melo rozbehnout. Od urcite verze je to opravene, ale mozna mate
starsi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.