Mars

Úterý Červenec 20 09:26:38 CEST 1999

Michal Kurka wrote:

> [...]

Takhle to vypada, kdy v Linuxu smazete uzivatele, ktery je s uzivatelem
HRACH v Marsu asociovany. Staci i jen v Linuxu zmenit uid/gid tohoto
uzivatele. Mars si do bindery zapisuje UID/GID a podle toho hleda
protejska (asociaovaneho uzivatele - ne podle jmena, ale podle ID).
Resenim je tohoto uzivatele z bindery smazat (napr. sysconem nebo jinak)
a znovu vytvorit pomoci prislusne sekce v /etc/nwserv.conf.

> Jakou mate verzi Marsu? Za posledni stabilni verzi je myslim stale
> povazovana 0.99-pl8

To je posledni verze s Trustees.
Posledni verze je mars_nwe-0.99.pl17.tgz. Existuje i RPM.
Da se rict, ze vetsina neprijemnych much zpusobenych hlavne zavedenim
Trustees byla jiz odstranena.

--
                        Milan Kerslager