Chyby v knihovne?

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Červenec 20 10:16:56 CEST 1999

On 19 Jul 1999, Stanislav Meduna wrote:

> :> Uz jsem to vyresil, nesmim pouzivat volbu kompilatoru -pedantic.

Diky za vysvetleni.
Ted trochu z druhe strany. Musim se priznat, ze tu volbu "-pedantic"
resp. "-ansi" jsem "zdedil" v makefile, ja jen pokracuju v programu a
dosud mi nedelaly problemy, tak jsem je tam nechal. Kdyz
nepredpokladam pouziti programu jinde nez na Linuxu, jsou tyto volby asi
zbytecne, jsou jen kvuli prenositelnosti. Nebo se pletu?

> :> Ale, ze je to radost, kdyz se meni C knihovny a kompilator kazdeho pul
> :> roku!
>
> : A polozme si otazku, kdo je na tom pocitaci vymenil? ;)

Dobre mi tak!!

Zdravi Jaroslav Honsa.