Problem s velkym diskom a lilom

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 20 12:32:03 CEST 1999

> Mam problem  s 10GB diskom. Nechce mi nanho zbehnut LILO. Pinda, ze cluster
> ma byt < 1024. Je to SCSI disk. V com moze byt problem? Chcem spravit double
> boot. Na prvych dvoch particiach mam win98 a na sda6 a sda7 mam linux a
> swap.

Problem je v tom, ze LILO pak "nedosahne" na jadro. Bud je nutne udelat na
zacatku disku malou partiton, mountovanou do adresare /boot, nebo pouzit
treba grub, ktery to umi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.