sitovky na 10/100

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Červenec 20 11:06:11 CEST 1999

>   Nechci vyvolavat flame war, ale jenom z cire zvedavosti se
> ptam co umi
> Exchange tak prevratneho co na Linuxu nejde? Jde o to ze to moc neznam
> tak bych se rad priucil

GroupWare:
Planovani schuzek, spolecne polozky pro planovani casu - auta, zasedacky,
vzducholode.
Spolecne kalendare, nastenky, zadavani a kontrola splneni ukolu, integrace s
kancelarskymi
aplikaceni, apod.

Po dokoupeni dalsich SW:
On-line antivirova kontrola prichozich a odchozich mailu. Integrace Faxu,
voice mail apod.
Ale to uz je urcite mozne resit i na Linuxu.

Podotykam, ze jako klienty beru v uvahu MS - Outlook,- Express ,- WebAcces.

Pokud mi tohle nabidne nejaky dobry Linuxovy postak, tak fajn.
Mate nejaky navrh ? Mimo Lotusu, MS Exchagi se nevyrovna a cena je dost
vysoka.

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.