konfigurace Samby

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Červenec 20 11:44:34 CEST 1999

> na ten konfilkt se SID jsem prisel, prece jen ty papiry od MS
> nemam tak
> uplne zbytecne (nekdy) kdyz jsme u toho :). Jenze zkuste se Sambou
> pouzivat nejake nastroje z NT, moc jich nefunguje. Zkuste
> nejak vysvetlit
> proc z NT se da prihlasit naprosto perfektne vcetne profilu atd.atd.
> a z Win95 vubec prestoze dokumentace se vyjadruje spise obracene?
> :)

Vite, tohle nejde urcit na zaklade kusych informaci. Musel bych to videt
a par hodin se v tom stourat :-))

> Duvod neni IMHO zadny. IP adresu, kterou si Win95 z DHCP na
> Linuxu berou nenabizi k dispozici zadny DHCP server (a nikdy
> nenabizel).
> Na druhe strane nekdy v davne minulosti tuto IP adresu mely
> zapsanou jako
> statickou IP primo ve sve konfiguraci. K tomu vsemu byl
> vyzkousen i trik
> dynamickeho prirazeni staticke adresy (provazani s MAC) a
> vysledek stejny.

Zkuste odpojit pri prihlasovani tu stanici od site, co se stane ? Ma
inicializovany IP ?
Pokud ano, tak je problem na stanici. Kdyz neni dostupny DHCP, tak by se
nemelo IP inicializovat.
A v registrech jste se dival ? Pokud rovnou nechcete zpoustet regedit, tak
se daji pouzit uzitecne utility typu RegClean apod.