Linux a velke disky

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Červenec 20 11:53:30 CEST 1999

Zdravim,

> Mozna na to nelze jednoduse odpovedet, ale presto bych se rad zeptal - jak
> se linux snasi s velkymi disky (>7GB). Je jasne, ze zavadec musi
> byt pod 1024, coz by nebyl problem, ale navic je tam cela rada utilit u
> kterych nevim jak by se u techto velkych potvor chovala - treba
> fdisk (ten ma pry u velkych disku nejake problemy), cfdisk d.druid
> a podobne veci.

   Ve svem pocitaci nyni mam 10G disk a Linux s nim pracuje bez jakychkoliv
problemu. Jak fdisk, tak sfdisk (ostatni utility tohoto razeni jsem nezkousel,
jelikoz tyto dve mi prijdou zcela postacujici) funguji presne tak, jak by mely.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Coming soon: Visual Edlin for Windows."