Podpora pro pascal

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Červenec 20 12:11:23 CEST 1999

Zdravim,

> Ja tiez odporucam Free Pascal a to hned z dvoch dovodov :
> 1. existuje pod viacerymi OS (DOS,Win,Linux,OS/2 a ine)
> 2. takmer plna kompatibilita s Turbo Pascalom ( akurat skompilovane unity sa
> nedaju pouzit a nie vsetky unity maju rovnake meno, pripadne su rozdelene do
> viacerych ( vid unita Ports pod Linuxom ).

   Ja bych naopak doporucoval GPC, a kupodivu k tomu mam presne tytez
duvody :-))

1. Funguje na vsech platformach, na nichz funguje GCC, coz pokud vim take
   zahrnuje vsechny, kde bezi Free Pascal, plus mnoho dalsich.
2. Nova verze GPC mimo kompatibility s nekolika normami Pascalu (napr.
   ISO Extended Pascal) obsahuje i znacnou podmnozinu TP.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"I love complete delivery - with the screwdriver."