sitovky na 10/100

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Červenec 20 12:30:16 CEST 1999

>                       ^^^^^^^
>
> ne ze bych byl rypal, navic je to hoodne od tematu (tak si dam par
> facek;-)) -ale neda me to:
>
> MCP a takhle hanit M$ ?????      ....k cemu jste si teda ty papiry
> delal???  -kvuli podpisu, nebo kvuli tomu, aby jste se utvrdil v tom,
> ze s M$ se nesmi sposta veci, aby nedoslo (nejen) k poruseni
> ochrany ????

Tohle spis smerujte na muj e-mail, ale kdyz jsme u toho, tak
ty papiry jsem si delal proto, ze jsem se pri tom dozvedel spousty
veci, ktery se clovek tezko nauci jen v praxi. Proto abych se naucil
problemy resit a ne od nich utikat k prazdnym frazim o M$,
protoze v dosti pripadech je problem v lidech.

Proto ze mi po slozeni testu, nad kterym sedi svetove uznavana organizace
Sylvan Prometric, bude patrit osvedceni o znalosti. A proto ze tohle
osvedceni
ma alespon nejakou vahu. A kdyz ne pro Vas, tak pro me ma.

Zijeme proste v kapitalismu a rikat o sobe ze neco
znam to muze kazdy, ale mit doklad je smerodatne.
Znam cloveka ktery vystudoval tri vysoke skoly, ale pro diplom si sel jen na
jednu,
na ostatnich studoval jen tak, pro sebe. A byl jeden z nejlepsich. Ale to je

extrem a v dnesni dobe komerce spis divnost.

Pro presnost: titul MCP z vas profika neudela, alespon vsak znate
problematiku hloubeji.
Pro presnost: Kdyby existovaly zkousky LinuxCertifiedProffesional, tak bych
je chtel zkladat taky. Proc si neco nedokazat ?