Squid versus WinProxy

Michal Zemek michal na cesl.cz
Úterý Červenec 20 14:27:42 CEST 1999

Zdravim

Mam k dispozici linux na jednom PC a na Druhym PC NT s WinProxy.
Nedavno jsem nainstaloval na linux(2.0.36) squid(1.1.22) vse chodi vcelku
bez problemu. Jenom si mi zda ze kdyz mam v prohlizeci nastaven jako proxy
server Squid tak mi nacita stranky vzdy z internetu a to i ty ktery jsem si
prohlizel pred minutou.U WinProxy tomu tak neni, tam to nabiha rychle.
Nastaveni Squida je standardni jak jsem nainstaloval tak jsem ho nechal
(mozna ze v tom je pes). Nevite nekdo co s tim. Pripadne neposlal by mi
nekdo spravne nastavenej squid.conf.

Mozna by stim mohlo souviset jeste tohle.
Nainstaloval jsem novou kartu Realtek 8139 100 Mbits(ten cip nevim presne
ale ovladace jsou primo v jadru) driv tam byla  3com 10Mbits a presel jsem
na jadro 2.0.36 z 2.0.34. od te doby mam prenosovou rychlost, kdyz taham
neco po lokalni siti z ftp, neco kolem 200KB !!! driv s tou 3Com to bylo
neco kolem 800Kb. Zkousel jsem tam dat jeste Intela 100Mbits ale vysledek
byl stejnej 200KB !!!. Neni to nejakym parametrem v jadru.

dik

Michal