IDEA: Mozny zpusob, jak 'desifrovat' vetsinu M$ formatu (?)(LONG)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 14:39:08 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Jiri Lisicky wrote:

> Neslo by to tedy vytisknout do souboru pres postscript driver? Tak by
> snad slo prohlizet i soubory excelu (teoreticky cehokoliv).

To by slo, dobry napad. PS driver MS sice produkuje taky pekna zverstva,
ale mozna kdyz by se pouzil driver od Adobe nemusle by byt vystup az tak
hrozny. Obcas se mi vsak stavalo, ze neco neslo v ghostview precist, ale
nikdy jsem tuhle metodu moc siroce nevyuzival. Snad jsou to stavy
vyjmecne. Mate nekdo zkusenosti?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_