IDEA: Mozny zpusob, jak 'desifrovat' vetsinu M$ formatu (?)(LONG)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 20 14:52:58 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Jaroslav Lukesh wrote:

> Nemusel by to byt ani postscript driver, ale rovnou Adobe Distiller, ktery je soucasti Exchange (od Adobe samozrejme). Funguje to tak, ze se vytiskne pres PS driver, distiller to zpracuje do PDF formatu a vlozi do toho i prislusne fonty. Mam zkusenost, ze 1 MB PS je 20-100 KB PDF podle poctu a druhu obrazku.

To by bylo idealni :-). PDF je fajn :), alenestoji Adobe Distiller nejake
(hrisne) penize? :-(

BTW: Adobe by uz konecne mohlo naportovat photoshop & spol na Linux :-(

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Miluji starozitnosti jako je Cobol, Algol a _Perl_