Problemy po prenosu systemu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červenec 20 20:56:53 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Petr Mojzisek wrote:

> [...]

> - jiste man stranky nefunguji (zrejme ty co jsou v catman), vypise to
> help ke gunzip, takze se domnivam, ze man nejak divne pouziva gunzip...
>
> Rozhodl jsem se zkontrolovat vsechny soubory a pustil rpm -Va
> nektere soubory maji jine sumy a velikosti, nektere VLASTNIKY a SKUPINY.
> treba cele /usr/share/zoneinfo je jine velikostma a sumama
> nebo /var/spool/at vlastni radovy uzivatel a skupina mail...
> a mke2fs ma taky jinou velikost a sumu
> :-(
> Zda se ze se prenos systemu zcela nezdaril...

Jde asi o to jakym zpusobem jste delal restore - zrejme by to chtelo
nastartovat system z nejakeho media , zkopirovat passwd , shadow a group
do prechodneho rootu, pak namontovat disky na ktere se to ma dat do
stromu tak ze do nejakeho prechodneho adresare v rootu namontujete disk
ktery bude budouci root a do nej dalsi disky jako adresare v rootu tak
aby to souhlasilo s predchozim a pak teprve spustit restore, ale do
toho prechodneho adresare.

Mozna by bylo vhodne pridat parametr --same-owner aby zachoval vlastniky.
Bal bych se udelat restore do aktualniho rootu - aby to nezblblo pri
prepisovani aktivnich knihoven a jinych veci ktere jsou pouzivany.