Problemy po prenosu systemu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červenec 20 22:53:31 CEST 1999

On Tue, 20 Jul 1999, Petr Mojzisek wrote:

> Hm. Myslel jsem ze implicitni chovani taru je, ze tyhle vlastniky a
> prava zachova.

> Mam z toho teda chapat, ze temer vsechny soubory jsou OK, ale u
> nekterych vyvolenych si tar zaspasoval a protoze to nemel nakazano, tak
> si vlastnika.skupinu a prava vymyslel?

Nedoslo v prubehu restore k prepsani passwd shadow group ? Pozor na vec -
tar si do souboru pise krome UID a GID take jmeno a skupinu vlastnika
a typnul bych si ze za urcitych okolnosti zkousi priradit UID/GID podle
jmena pokud existuje jinak da UID/GID a o jmeno se nestara. Podivejte se
do toho taru zda ty problemove adresare jsou pred passwd/shadow/group.
Pokud by behem restoru doslo ke zmene passwd/group pak by se mohlo stat
ze stejne jmeno ma najednou jine UID/GID a to pod kterym vystupovalo
puvodne je najednou nekoho jineho.