graficky konzolovy web-browser?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 21 08:26:09 CEST 1999

> prosim pekne, existuje nekde neco jako lynx, ale v grafickem modu (treba
> pres SVGAlib), abych to mohl pouzit na framebufferu, ale abych nemusel
> poustet Xka. Prosel jsem freshmeat, tam nic takoveho nevidim, a jine
> prohledavace na dotazy tybu "www web browser console linux" apod.
> vyhazujou mraky odkazu, ktere ale nevedou tam, kam chci.

Myslim, ze vim jak na to. Nainstalujte si DOSEMU, od Caldery si stahnete image DrDOSu pro Linux-dosemu (free) a pouzijte cesky dosovsky VGA/SVGA browser arachnofilia (ci tak nejak), je to ale uz tak 2-3 roky co jsem o nem slysel naposledy.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC