Kompilace Apache+PHP3+MySQL --> GCC - neni ANSI??

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Červenec 21 09:00:01 CEST 1999

# Chtel jsem si nainstalovat Apache 1.3.6 spolu s PHP3 (zkousel jsem i s PHP4). Melo to mit podporu i MySQL. Vse ze zdrojaku.
# Postupoval jsem presne podle navodu. MySQL a PHP3 jsem nakonfiguroval a vykompiloval.
# Ale pri konfiguraci Apache mi to pise, ze mam pouzit (ci nastavit) kompilator podporujici ANSI. Pritom se ale pouziva gcc... a jeste to predtim napsalo, ze C kompilator byl nastaven na gcc...

  To se mi take stavalo a nevim proc, musel sem to potom vyresit tak, ze jsem
zkompiloval apache s DSO a potom vsechno ostatni jako jeho moduly, ktere se
natahovaly okamzite se startem apache.

  Jak zkompilovat apache s DSO a ukazka toho jak se dela DSO PHPka je v
README PHPka (nebo v INSTALL ci tak nejak) a tam z toho to musi pochopit
kazdy, je to fakt jednoduche a nemusi se pokazde prekompilovavat cely
apache.

  Robert

P.S. Proc to delalo, na to sem neprisel, ale kdyby ste na to prisel,
muzete se mi ozvat, docela by mne to zajimalo.

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne