Kompilace php 3.09

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Červenec 21 10:01:35 CEST 1999

# Aha. Kdyz se koukam do *.spec, tak tam --with-apxs je, jenze bez
# cesty. Vzhledem k tomu, ze nevim, co je apxs, jsem to nechal
# smrdet :-) Myslite, ze --with-apxs=/usr/include/apache by pomohlo,
# nebo jsem jeste furt vedle?

  Nee, to neni cesta k include fajlum, to je cesta k tomu programu
co jsem vam psal soukrome, je to /opt/apache-1.3.6/bin/apxs, treba.
To je cesta k jiz nainstalovanemu a zkompilovanemu programu z apache.

  Tzn. nainstaloval apache s podporou DSO!!, potom apache-devel a pak
muzete dat rebuild toho baliku s parametrem
--with-apxs=/opt/apache-1.3.6/bin/apxs nebo tam kam se nainstaloval
ten apache.

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz