Kompilace php 3.09

Středa Červenec 21 10:56:15 CEST 1999

On Wed, 21 Jul 1999, Petr Novotny wrote:

> Aha. Kdyz se koukam do *.spec, tak tam --with-apxs je, jenze bez
> cesty. Vzhledem k tomu, ze nevim, co je apxs, jsem to nechal
> smrdet :-)

apxs je pomerne krucialni zalezitost, pokud chcete vyrabet DSO
je docela chyba, jestli o tom neni v instalacni dokumentaci k PHP
zminka (jako ze asi neni)

jinak samozrejme nic nebrani tomu se podivat do configure.in resp.
aclocal.m4 (nebo rovnou configure pro drsnejsi povahy) a zjistit neco vic
o vyznamu jakekoli konfiguracni opsny, ktere nerozumim :)