Netscape + Linuxberg - roztekle fonty

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Středa Červenec 21 11:52:22 CEST 1999

On Wed, 21 Jul 1999, Radek Šmídl wrote:

> mne tohle delala S3 Virge DX server SVGA do ktere jsem si prikupoval pamet na 4
> MB. prestalo to delat az po odebrani te nove pameti, takze podle mne je to v ni.

    Mne takkhle blbl novy stroj s procesorem Celeron 333A a neznackovou
kartou S3 Virge DX, server SVGA. Na jinem stroji P133 jsem mel znackovou
S3 Virge DX (Diamond) a rovnez server SVGA. Po prohozeni techto 2 karet
jedou na obou pocitacich bez problemu.
    Pro zajimavost provozuji jeste treti stroj - take Celeron 333A s jinou
neznackovou kartou se stejnym chipem a tam je vse OK.

                           O. Sapak, UVT MU Brno