graficky konzolovy web-browser?

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Středa Červenec 21 12:30:51 CEST 1999

On 20 Jul 1999 22:34:54 +0200, trcka na poda.cz (David Trcka) wrote:

>Zdravim,
>
>prosim pekne, existuje nekde neco jako lynx, ale v grafickem modu (treba
>pres SVGAlib), abych to mohl pouzit na framebufferu, ale abych nemusel
>poustet Xka. Prosel jsem freshmeat, tam nic takoveho nevidim, a jine
>prohledavace na dotazy tybu "www web browser console linux" apod.
>vyhazujou mraky odkazu, ktere ale nevedou tam, kam chci.

Autor arachne (www browser pro DOS) píše na home page tohoto produktu
(http://home.arachne.cz/), že verze pro Linux je ve vývoji. Rád si ji
(jej) vyzkouším, až bude, ale zatím se asi nic moc neděje.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1