pop3 a user root

matus kral kral na merck.sk
Středa Červenec 21 15:40:22 CEST 1999

> Jestli je to PAMifikovana aplikace, melo by stacit sahnout do PAM
> konfigurace. Ted z hlavy me nenapada, co tam presne vrazit, ale

    urcite nie je. ani neviem, kde som zohnal to, co mam. je to prvy port z
BSD, ktory vie shadow.

> 1. U vas ma root mailbox?
> 2. U vas musite rootovi rozmlouvat, aby si stahoval postu pres
> pop3?

    vsetka posta je smerovana inam, ako na roota. nic to nemeni na tom, ze
skusanim vsetkych kombinacii si to heslo naburam aj sam.

> 3. Proc si ji root nesmi stahovat pres ssh-tunelovany kanal?

    ked zozeniem rozumny pop3 demon, tak aj ruzovy kralici po obrazovke budu
behat.

        matus