Remider

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Středa Červenec 21 18:31:31 CEST 1999

 Michal> Dne 21. 7. 1999 Pavel Janik ml. napsal:
> [...]
No format souboru je tak jednoduchy, ze na strane icalu by snad nemel
byt problem.

 Michal> Tak jsem projel vsechno, co tady probehlo a ical je asi
 Michal> nejlepsi. Jenom kdyby tak chtel zobrazovat cas v 24hodinovem
 Michal> formatu. Nevite nekdo jak ho donutit?

Options/Display AM/PM, ical 2.2

                                                        Petr
--
Petr Konecny  <pekon at fi.muni.cz>  http://www.fi.muni.cz/~pekon/