modem a jeho zaneprazdneni

Petr Zapadlo petrz na iftprogres.cz
Čtvrtek Červenec 22 07:56:13 CEST 1999

Dobry den, nainstaloval jsem si ditribuci Mandrake (RH6.0) achtel jsem se
pripojit k firemni siti pomoci modemu (server je WinNT) a programu kppp. Ze
se mi to napoprve nepodarilo docela chapu. Ale nastava tu takovy problem ze
podruhe se mi to vytocit jiz nedari, kppp pise ze modem je zaneprazdnen nebo
ho pouziva nekdo jiny. Tak jsem v setupu zmenil port (com4, ttyS3) a opet
totez. Pouze kdyz jsem si udelal jineho uzivatele, tak mi to dovolilo jednou
vytocit a opet to hlasi ze modem uz neni mozno pouzit. restarty jsem
samozrejmne vyzkousel.
Kde lze najit zamky portu nebo neco podobneho, cim to vlastne je. Kolega
tvrdi ze mu to chodi naprosto v pohode.

Diky moc

S pozdravem

Petr zapadlo