dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

phamak na faxmodem.cz phamak na faxmodem.cz
Čtvrtek Červenec 22 08:40:28 CEST 1999

Dobry den,

potreboval bych vedet, jake "veci" existuji
pro dalkovou spravu internetoveho serveru (nejlepe pres web) s dobrym uziv.
rozhranim:
FTP (wu-ftp) - pridelovani a spravovani uctu, pristup apod (opravdu nic
kloudneho
jsem nenasel :-( )
web (apache) - kompletni sprava virt. serveru (Comanche neni pres web :-( )
EMAIL (???) - kompletni sprava vsech emailovych schranek (pro vice domen)
DNS (prim., sec.) - bez komentare
MySQL - PHPAdmin ??

Hledal jsem na fresmeat, ale nic kloudnyho, poradnyho jsem nenasel.
Jde o to, aby byla sprava tak jednoducha jako na NT... to prave Linuxu
hodne schazi !!!
A neradte, at se vsechno edituje rucne... ono kazfy den pridavat nekolik
domen a k nim maily a ftp ucty... to by byla moje smrt :-)))

Dale, co byste doporucili za mail-server (pop3, imap4, web-pristup) a
ftp server (asi wu)?
At jsou to ty nejkvalitnejsi...

S pozdravem
* Petr Hamák
* ComTech - Internetové prezentace a obchody, prodej PC, certifikace, sítě
* webmaster na eurocomtech.cz  http://www.eurocomtech.cz
* FAXMODEM.CZ - zpravodajství ze světa komunikací
* webmaster na faxmodem.cz  http://www.faxmodem.cz
* Labská Kotlina 973
* 50002 Hradec Králové
* Tel. (+42)049/ 31275