dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Čtvrtek Červenec 22 09:29:18 CEST 1999

phamak na faxmodem.cz wrote:

> Dobry den,
>
> potreboval bych vedet, jake "veci" existuji
> pro dalkovou spravu internetoveho serveru (nejlepe pres web) s dobrym uziv.
> rozhranim:
> FTP (wu-ftp) - pridelovani a spravovani uctu, pristup apod (opravdu nic
> kloudneho
> jsem nenasel :-( )
> web (apache) - kompletni sprava virt. serveru (Comanche neni pres web :-( )
> EMAIL (???) - kompletni sprava vsech emailovych schranek (pro vice domen)
> DNS (prim., sec.) - bez komentare
> MySQL - PHPAdmin ??

> [...]

mno.... proti gustu zadny disputat, ale zajednak LinuxConf se da
ovladat prez web (no flames, please :>) no a pak je tu projekt
webmin (zkousel jsem ho, a je to i celkem pouzitelne, je k tomu
hafo dokumentace, jak si v Perlu dopsat co tam neni), a dokonce
to snad umi i https. K nalezeni na http://www.webmin.com/webmin/ ...
--
|    Jiri Novak              mailto:jiri.novak na skodanet.cz |