dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 22 09:49:02 CEST 1999

> V tom pripade mam jednu radu: poridte si NT!
>
> Zatraceni klikaci :-(
> Jestli si myslite, ze klikaci aplikace jsou rychlejsi a jednodussi,
> tak vam firma velkeho Billa jiste vyhovi.
>
> chtel bych videt jestli je takovy adduser pomalejsi nez klikaci aplikace.
> Mate asi proklate rychlou mys.

Kdyz ono si to clovek nemusi pamatovat. Prikaz, syntaxe - to je moc
slozite. Tady proste vidim napsane PRIDEJ UZIVATELE, kolonky na jmeno a
heslo, skupinu, prava atd. a "tlacitko" OK, tak je to jednodussi a hlavne
pohodlnejsi, nemusi se premyslet a zvladne to i sekretarka.

Ja jako (stale jeste velmi prevazne) windowsak sice vim, ze je casove
rychlejsi napsat adduser user, ale rychlejsi z hlediska lidskeho vnimani
casu delky prace je to vsechno proklikat.

Takze velkou roli tady hraje psychologie vnimani casu. Pro nekoho (a ve
vetsine pripadu i pro mne) je stale jeste "rychlejsi" proklikavani, nez
zkoumani co vsechno za parametry musim dat nejakemu prikazu. Kdybych ten
prikaz umel s veskerymi finesami, na klikacky bych zapomnel. Stejne tak
(nesmejte se mi) jsem jeste pred par mesici montoval CDcko - proklikaval
jsem to v Xech. Pak jsem objevil prikaz mount /mnt/cdrom a bylo po klikani.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC