dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:55:46 CEST 1999

Zdravim.

> Prave takovehle rady pomuzou zacatecnikum k rozhodnuti jaky system budou
> pouzivat dal.
> Neschopnost, neochota a arogance a zabednenost to je to prave co z vas
> "Linuxaku" cisi.

Na strane jedne z vasim nazorem souhlasim, ale prijde mi ponekud nevhodne hazet vsechny "Linuxaky" do jednoho pytle. Nekteri jsme arogantni, nekteri neschopni a jini nemaji cas. Jiste je, ze vetsina lidi tady v konferenci se spis bude rada bavit o resenim nejakych konstruktivnich a slozitych problemu, nez o tom, zda existuje klikaci verze aplikace XYZ. Najdete zde nicmene i takove, kteri se budou snazit poradit a pomoci.
Mimo jine by stalo za to takovymto novackum doporucit ke cteni servery jako je www.linux.cz, www.penguin.cz, www.junyks.cz, www.root.cz a dalsi podobne, kde najdou na nektere sve otazky take odpovedi.

S pozdravem
                 Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru
http://www.junyks.cz
e-mail: robi na junyks.cz
ICQ: 4742118