tcpd

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:21:35 CEST 1999

# potrbuji zamezit telnet, ftp, imap, finger z urcitych IP adres. Zapsal jsem
# do hosts.deny prislusne udaje a nyni, kdyz pustim tcpd, tak mi zacne ukladat
# sileny kvanta dat. Zjistil jsem, ze to zapisuje do /var/log/secure. Je tam
# hlaska:
# Jul 22 09:09:56 www tcpd[3491]: connect from unknown
# Jul 22 09:09:56 www tcpd[3491]: warning: can't get client address: Socket
# operat
# ion on non-socket

  No, nevim jestli spoustite tcpd primo tak to bych asi nedelal, imho to se
pousti automaticky pomoci inetu, viz /etc/inetd.conf

  Pokud toto potrebujete zakazat, tak vyeditovat /etc/hosts.allow a
/etc/hosts.deny, potom vyeditovat /etc/inetd.conf podle vlastnich
predstav (sluzby ktere nechcete vubec zakrizkujte), pokud zmenite
/etc/inetd.conf musite restartovat inet /etc/rc.d/init.d/inet stop, start

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne