dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:05:25 CEST 1999

Dňa Št, 22 júl 1999 phamak na faxmodem.cz napísal:

> Jde o to, aby byla sprava tak jednoducha jako na NT... to prave Linuxu
> hodne schazi !!!

Osobne si myslim, ze sposob akym sa linux konfiguruje, teda editacia
textovych konfigurakov je to, co robi linux
SILNYM,
ZAUJIMAVYM
a tym co
NEMA!!! (bohuzial alebo chvalabohu) obdobu v tiezoperacnych systemoch
aka W.  Na to pridete az potom, ked sa trochu pousilujete, a skusite
nejaky ten skript.
Vas vobec nestve, ze neviete co sa deje po kliknuti na akekolvek
tlacitko vasho grafickeho rozhrania?

> A neradte, at se vsechno edituje rucne... ono kazfy den pridavat nekolik
> domen a k nim maily a ftp ucty... to by byla moje smrt :-)))

Kazdy sa tu sem tam utrhne, aj na mna :-)(, ale to si najprv treba rozmysliet
co sem napisete.

Ivan Suchy.
Q: Why you are running Linux? A: Love this game.