dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

phamak na faxmodem.cz phamak na faxmodem.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:48:42 CEST 1999

Vazeny arogantni pane Novotny,

cely vas mail je pouze o tom, ze udajne chci, aby Linux
byl jako NTcka...pouze jsem prirovnal, co vlastne
schanim.
Reknu po pravde, ze kdyby NT (a prisl.) nestaly hrisny penize
a nenabouravaly se samovolne, tak bych samozrejme NT ZVOLIL!!!
> Ano, radi (vetsinou :-) pomuzeme s konkretni radou
Myslim, ze o konkretni dotaz slo... Tech, co poradi, si velice
vazim.
Ale rozhodne si nevazim lidi, jsou arogantni, paranoidni
a maj hloupy keci!!! Ze, pane Novotny!!!