dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

phamak na faxmodem.cz phamak na faxmodem.cz
Čtvrtek Červenec 22 11:16:19 CEST 1999

> # Opravdu? Ani programator ovladajici spoustu progr. jazyku?
> #  A mimo to, nikdo nerika za jeden den!!! Kdo vlastne prisel na ten
nesmysl
> # za
> # jeden den???
>
>   VY, nejhorsi jeste je kdyz si clovek uz nepamatuje co pise:
>
> #A neradte, at se vsechno edituje rucne... ono kazfy den pridavat nekolik
domen a k nim maily a ftp ucty... to by byla moje smrt :-)))

Hmm... Ja si prave pamatuju co pisu, i to co ctu.
Tady kazdej mluvi o tom, ze chci rozjet za JEDEN DEN linux server...
Ja prece psal "A neradte, at se vsechno edituje rucne... ono kazfy den
pridavat nekolik..."
Pro mene chapave: tou vetou se mysly editace az se server rozebehne, nikde
se nerika kdy, jak,
kde, za jak dlouho apod.