dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

phamak na faxmodem.cz phamak na faxmodem.cz
Čtvrtek Červenec 22 11:42:03 CEST 1999

> Zde zkusim hajit sam sebe - nedelam server pro BFU a zacatecniky, snazim
se spise informovat o produktech a technologiich, ktere jsou pouzivany
pokrocilymi uzivateli.
Mne jaksi jde o novy produkty a technologie... krom toho jsem se na
juniks.cz uz nejakou delsi dobu nedostal... ale to bude nejspis vina IOLu,
kterej je absolutne na ...

> Z vaseho pohledu je asi nejlepsim zdrojem informaci, orientuje se
predevsim na BFU a zacatecniky, po lopate pise veci, nad kterymi si mnohy
znalejsi uzivatel s usmevem povzdechne, proc ze tyto samozrejmosti uvadi ...
Za by nazor konkurence?

Ja ctu info-servery kvuli novinkam, ne navodum...