smbmount: need mount version 6

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Čtvrtek Červenec 22 12:44:41 CEST 1999

Dobrý den,

už drahnou dobu se potýkám s problémem při používání smbmount. Pod
původní verzí jádra 2.0.35 bylo všechno v pořádku, zato ve verzích
2.2.0 i 2.2.10 odmítá samba přimountovat adresář:

~# smbmount //server/adresar mount-point
Password:
SMBFS: need mount version 6
mount error: Invalid argument
Please look at smbmount's manual page for possible reasons

Smbfs mám zavedený jako modul. Co znamená hláška o verzi 6? Mám si
opravdu sehnat novou verzi mount? Nebo mám špatně nakonfigurované
jádro? Prosím, nasměrujte mě nějak, nevím si rady.

                                        Děkuji a zdravím
                                           Pavel Franc

RedHat 5.1
mount-2.7l
smbmount 2.0.1

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \