dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Čtvrtek Červenec 22 13:12:56 CEST 1999

:--- To jsem ale rozpoutal flame, co ?  To jsem snad ani nechtel. ---- :
:-((

> system budou

Musim jen upresnit ze se to tyka nechopnosti a neochoty rozumne diskutovat.
Myslim tim i akceptovat ostatni svet nez je textova verze zivota zvana
Linux.

> prave co z vas
>
> Na strane jedne z vasim nazorem souhlasim, ale prijde mi
> ponekud nevhodne hazet vsechny "Linuxaky" do jednoho pytle.
> Nekteri jsme arogantni, nekteri neschopni a jini nemaji cas.
> Jiste je, ze vetsina lidi tady v konferenci se spis bude rada
> bavit o reseni

Tak co aby Ti ostatni nereagovali ? Radeji vubec nez napadajicimi odpovedmi.

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz