ANNOUNCE: Apache & PHP-cz & mod_czech

Čtvrtek Červenec 22 17:35:45 CEST 1999

Predelal jsem baliky Apache & PHP 3.0.11_cz & mod_czech pro RH6.0cz.
Chtel bych predelat i mod_php3 tak, aby obsahovaly cesky patch pro PHP a
byl umoznen DSO (kdyz to pujde), ale zatim jsem se k tomu nedostal.

Vyse zminene baliky jsou v podobe pro zadnou databazi, PostgreSQL a
MySQL. Jsou to ted 4 baliky: common (spolecny - cfg & docs) a pak nodb,
psql a mysq balik, ktere obsahuji vlastni binarky Apache.

Krome:
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/local/RPMS.cz/Apache/
je najdete i na adrese:
ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Kerslager/RedHat-6.0/

Upozornuji, ze spoluprace s databazemi je vazana na prislusne knihovny,
takze pokud pouzijete jine verze databazi, nez jsou na RH6.0cz, asi vam
to nebude fungovat. V tom pripade ale muzete pouzit SRC balik a
rekopilaci s vlastnimi knihovnami provest sami.

PS: pro uspesnou kompilaci PHP 3.0.11 s poslednim patchem z
    http://lide.punknet.cz/miri/php-czech/ byl potreba jeste
    doplnujici minipatch. Je v SRC baliku, autorovi byl zaslan.

--
                        Milan Kerslager