OT: overovanie pripojenia

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Pátek Červenec 23 08:03:18 CEST 1999

Dobre ranko,

vo firme som ako klient pripojeny na internet prostrednictvom winroute.
Problem je v tom, ze ten blbec co sedi vedla a ma pod stolom pocitac s
winroute, to spojenie hocikedy zhodi (alebo zhodi winroute aby si mohol
stiahnut napr. StarOffice pre windowze) a nikomu nic nepovie.

Potom nikdy neviem ci je cesta von volna alebo nie a zbytocne cakam na mail,
al. na nacitanie stranky. Nepoznate niekto aplikaciu ktora by sedela na Kpaneli
a nejakym sposobom overovala toto pripojenie? Teraz to riesim tak, ze pingujem
pocitac nasho providera. Samozrejme nemusi to byt app do KDE, staci aby bezala
na pozadi a v pripade potreby ma nejako upozornila.

Prosim vas o radu ak je to mozne, pretoze som uz zufaly a asi sa zdvihnem a
pojdem mu to vysvetlit.

--
Ivan Suchy