Bash regularni vyraz

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Červenec 23 10:00:00 CEST 1999

Borek.Lupomesky na ujep.cz (Borek Lupomesky) writes:

>    Aha, to je mi novota.

No nevim, jestli to uz nebylo v bash 1.14

>    A ${a//[^\/]*\//../g} by neslo? Aspon tak to je v sed-u.

Neslo, protoze posledni lomitko je soucasti nahrady.

Ono by me mozna stacilo to tim sedem propasirovat jenom jednou do
trubky, ale nevim jak bych zkonstruoval vyraz

ahoj/nazdar/tady nazev_souboru -> ../../.. ahoj/nazdar/tady nazev_souboru

Brno, Czech Republic