Intel EtherExpress Pro

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Červenec 23 10:10:53 CEST 1999

On Thu, 22 Jul 1999, Petr Jiricek wrote:

> pomozte lenochovi
>
> V dohledne dobe budu davat do pocitacu nove sitovky. Dospel jsem k
> nazoru, ze nejradeji bych chtel ty ze subjectu a tak jsem se zacal ptat
> po kramech, pripadne i prohledavat ruzne katalogy. A ejhle, ono nic.
> Nikdo je nema, nikdo je nezna. Pokud nekdo vi, kde by se daly sehnat,
> prosim mail na

Ja myslim, ze ji kazdy slusny distributor ma/do nejake doby zajisti :)
Videl jsem ji (a koupil) treba v www.thd.cz.

Nicmene me zaujala jedna vec a to dve jeji provedeni:
"Manag." a "Server". Hledal jsem u Intelu, ale asi spatne
a nebo si ty nazvy nekdo vymylsl :)) (napr.
Intel Ether Express Pro+Manag.). Jaky je v nich rozdil
a lze vese co umi nejak vyuzit pod Linuxem?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic