dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Pátek Červenec 23 10:50:42 CEST 1999

> mohli by ste mi odpovedat please na par otazok ? mozno to pomoze pri
> objasnovani vaseho problemu.
> kolko domen denne pridavate ? kolko je to za tyzden, mesiac, rok ?
> ked pridavate domenu, pridavate DNS zaznam, virtualny web aj mailovske
> aliasy ?
>
> mozno by bolo jednoduche urobit skript ktory by sa vas spytal:
myslim ze tady se jedna o dve rozdilne veci, nekdo ma rad scripty
nekdo potrebuje ( napr nad tema scriptama okynka kde si napr.
mysli ze pokud se preklepne tak ze to pujde jeste opravit )
okynka vs. nejaky script je klasicka FLAME. nekdo je proste POTREBUJE
a od toho jsou tu ( ze ano linuxconf ). Stejne si myslim ze pokud by
se nekdo nemohl vyvarovat prikreho tonu mel by si pocitat do 20.
prikry ton totiz vyvolava v cloveku pocit ne ze by se mel neco
doucit, ale jako ze je idiot a nema se do toho vrtat kdyz tomu nerozumi.

> domain: xxx.cz
> users: sales webmaster peter jan alena
> 	user account 'sales' created; mail <sales na xxx.cz> added
> 	user account 'webmaster' created; mail <sales na xxx.cz> added
> 	user account 'peter' created; mail <sales na xxx.cz> added
> 	user account 'jan' created; mail <sales na xxx.cz> added
> 	user account 'alena' created; mail <sales na xxx.cz> added
>
> web ? [Y/n]: <enter>
> webmaster [webmaster na xxx.cz]: <enter>
> 	web config updated, directory created, owner: webmaster
>
> add another domain ? [Y/n]: <enter>
>
> domain: ...
mno tohle neresi pokud se preklepnete viz nahore. je to proste FLAME
nebo snad ne ?

mao