Par dotazu k IP-accounting

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Pátek Červenec 23 10:54:55 CEST 1999

Ahoj!

  zacal jsem pouzivat ipfwadm (jadro 2.0.35) k pocitani prenesenych
paketu a objemu dat. K tomu bych mel par dotazu:

1) Potreboval bych, aby data byla perzistentni, tj. prezila pripadny
reboot apod., aby slo delat denni, tydenni, mesicni atd. statistiky.
Krome toho, ze mi to cron kazdou noc nekam zapise jsem na nic lepsiho
neprisel. Existuje nejaky soft, ktery to dela a produkuje trebas i grafy
na web, apod?

2) Chtel jsem sledovat mnozstvi dat tekoucich v obou smerech pres
dial-up (rozhrani ppp0), ale nevim, jakou budu mit IP adresu. Navic, v
kombinaci s masqueradingem, nevim, zda pujde pocitat i masqueradovane
pakety z jednotlivych stanic, nebo zda je to nebude nekdy pocitat
dvakrat. Co s tim?

               Diky za pomoc

                                    Radek Svoboda
                                    Neovision s.r.o., Prague