fetchmail..jeste jednou

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Červenec 23 13:18:25 CEST 1999

Dne 23. 7. 1999 Vojtech Moravek napsal:

> poll "server.domena.cz"  protocol pop3 username "jmeno" password "heslo" mda
> "/var/spool/mail/uzivatel"
>
> v logu se mi objevi Permision Denited na ten soubor..myslim si, ze na to du
> nejak spatne.. nepouziva se tam nahodou prikaz envelope??

Aby ne. Parametr mda spcifikuje program, ktery mail prevezme, prechrousta a
doruci. Tudiz to musi byt spustitelny program (treba procmail). Pokud ale
nepotrebujete maily dale tridit, muzete mda vypustit a fetchmail bude
dorucovat primo do /var/spool/mail/jmeno

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison